onsdag 30 maj 2012

Mix Megapol

Är det normalt när man sitter och verkligen tokskrattar högt för sig själv i bilen? Skitsamma om det verkar fullständigt onormalt för dom som såg mig men shit vad kul det nyss var när Gry ringde och sjukanmälde sig till fel jobb.

Ett gott skratt förlänger livet sägs det. Jag förstår tanken bakom det hela för just nu känner jag mig väldigt upprymd och glad efter den där skrattattacken :)

Nu hoppas jag slippa se tandläkaren på ett tag. Det gick iaf bra och jag överlevde även denna gången.
Jag är fan stolt över mig själv. Ni anar inte hur rädd jag är för tandläkaren.

Asså ja är ju inte rädd för själva tandläkaren utan hela situationen. Men Berga Centrums folktandvård och Marie Dahl är helt suveräna!

Är ännu mer stolt över mig själv över att jag helt random bara drog och tankade i morse. Jag är rädd för att tanka själv men även det gick bra. Har inte hänt nåt med bilen iaf så jag tror jag valde rätt bensin :)
Tandläkare och tankning avklarat. Imponerande va? ;)
Mitt självförtroende är just nu på topp!

Jaha, näe men då är det väl bara att ladda för Magganloppet ikväll då.
Springa 5km lockar inte speciellt mycket men...
"jag kan springa, jag är inte rädd, jag kan springa, jag är inte rädd..."
Det kommer gå bra eller hur?! Måste ju finnas sjukvårdare på plats som kan hjälpa mig om jag får en nära döden upplevelse?! :)

Kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar