söndag 27 maj 2012

Mors dag

Japp, idag är det min, och alla andra mammors,dag och jag väntar just nu på att få frukosten serverad.
Tycker det är mysigt med en alldeles egen dag. Tycker dock inte det behöver köpas massa dyra presenter men att man blir lite uppvaktad iaf.
En liten hälsning i tidningen som jag fick igår (gjorde mig väldigt glad och rörd) kanske slippa laga mat och bara få vara under denna dagen, blommor el ja, bara att få höra att man är uppskattad som mamma. Det värmer!

Jag hoppas och tror att jag är en bra mamma. Jag gör iaf alltid mitt bästa för att försöka vara det.
Jag älskar mina barn gränslöst mycket och jag kommer alltid göra allt för dem.

Idag ska vi bjuda svärmor på mors dag middag här hemma. Min mamma har fått en middag av oss döttrar på valfri restaurang.
När svärmor kommer blir det en fixardag i trädgården. Vi ska även iväg och köpa färg till Emmas lekstuga.

Nu känner jag doften av kaffe...dax att gå upp :)

Kram på er alla mammor. Njut av er dag!



Ligger och funderar på hur en del människor funkar. Varför letar man fel hos andra? Varför vill man vara falsk och sprida rykten?
Varför får en del hur många chanser som helst medan andra ingen?
Saker man gjorde för många år sedan, när man var ung och "dum", borde det inte vara preskriberat nu... Borde man inte försöka lära känna den personen som är NU och inte leva efter hur det var DÅ?
Ledsamt att en del kan vara så himla elaka...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar