måndag 21 maj 2012

Halsbränna

Sablar vad det svider när man har halsbränna. Iooouuuu!
Inte skönt alls.
Har börjat få halsbränna ganska ofta och speciellt när jag tränar eller springer.
Ogillas!

En sak till som ogillas är att vår lilla Emmis håller på att bli sjuk. Märkte i dag efter att hon kom hem från dagis att hon inte var sig lik.
När hennes kompis Vide var här var hon inte alls i form. Lite små pipig och hängig.
Nu i em började det gegga från hennes ena öga och nu ikväll innan hon somnade var hon svullen i båda ögonen och dom var väldigt kletiga.
Lilla stumpan. Blir nog att vara hemma från dagis imorgon.

Hur el hur så var det en väldigt trevlig fika/lekstund idag. Härligt att se hur våra "små" troll växer. Vide föddes dagen innan Emma och dom träffades på BB :)
Vi är några mammor som träffades i föräldrargruppen och sedan har hängt ihop och fortsatt träffas med eller utan barn.
Hoppas det fortsätter så.

Nu ikväll har bästa ungdomarna varit hemma. Jag och Tilda tog en powerwalk och så har vi planerat lite inför 18-års festen.
Min "lilla" son fyller 18. WTF?  Vad hände?
Nu måste jag nog klippa navelsträngen...tyvärr! Jag blir lipig bara jag tänker på det.
Mammas lille pojk kliver in i vuxenvärlden. Eller...är man verkligen vuxen när man fyller 18? Visst kommer man väl fortfarande behöva sin mamma? Visst är det väl så? Snälla säg att det är så!!!

Nähe om man skulle ta och gosa in sig under täcket. Känns som om att det inte kommer bli speciellt svårt att somna. Är riktigt trött och mör efter all motion idag.
Blir att försöka testa springa 5 km även imorgon. Inte långt kvar till Magganloppet nu.

Imorgon kväll blir det träff med tjejerna. Mys!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar