söndag 20 maj 2012

Bra start på dagen

Ryggläge i solstolen...underbart!

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen så svårt detta med vagn. Djungel, djungel.

    Det var en tjej som skrev till mig att den var ruggigt dålig i snö (allstå lite djupare). Vad säger du om det? Är den tillräckligt stabil för att ta en löprunda med?

    /lollovisah.blogg.se (går inte att fylla i namn o bloggadress som kommentator på din blogg, bara så du vet :) )

    SvaraRadera
  2. Hej igen...Snö hade jag inga som helst problem med och var det svårt att ta sig fram så låste jag framhjulet och då gick det utmärkt. Njaaa, löprunda kan jag inte svara på eg, bara säga vad jag tror och då kanske den är lite väl "vobblig" och för små hjul skulle jag tro.
    Men som sagt, i vardagslivet, ut och gå, och framför allt att gå i butiker med så funkar den hur bra som helst. Väldigt lättkörd vagn. Hoppas mitt svar kan hjälpa dig nå´t :)

    SvaraRadera