söndag 20 maj 2012

Just nu...

...älskar jag vår trädgård. Jag är nog eg ingen husmänniska och trädgårdsfix är inte riktigt min grej. Men just nu, när vi har fixat i ordning så känns det bra. Och just nu när solen skiner och vi kan sitta ute och njuta av vår underbara trädgård ja då, då älskar jag den :)
Och när man bara kan öppna altandörren och Emma kan vara ute och leka, plocka blommor el springa i vattenspridaren, ja då är jag enormt tacksam över att vi har ett hus och en trädgård.

Ja, nu har vi gjort fint och fixat så att vi kan ha trädgårdsfest när sonen fyller 18 och röjt undan så att Emmas lekstuga ska få plats.


Hoppsan...ja la in bilderna från mobilen. Dom hoppade runt och la sig i en väldigt konstigt ordning. Jag orkar inte göra om...Ni ser ju hur det ser ut iaf :)

Ut i solen med er nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar