torsdag 3 maj 2012

Effektiv

Idag har jag haft en enorm energi och varit effektiv med det mesta.
Träning på morgonen, gymcirkelpass, samt 15 min löpning på bandet. Pluggade ute i solen. Gjorde faktiskt en hel del. Tänker inte få göra om nån uppgift igen. Ååå nej!
Det fixar inte mitt ego. =)
Har lagat mat 2ggr ,hushållssysslor, lekt med Emma, målat en trappa som är utanför vår köksingång, målat källardörren och även målat lite annat smått och gott. MålarMalla, that´s me.
Har upptäckt att när jag har gnäll och ilska inom mig så kan jag vara enormt effektiv.

Nu tog dock effektiviteten slut. Satte ner rumpan i soffan och luften gick ur mig totalt.
Ska dricka en kaffe och röra mig så lite som möjligt innan det är dax att krypa ner.
Mannen jobbar, sonen är inte hemma (har nog flyttat hemifrån), dottern sover och jag njuter av lugnet.

Imorgon är det upp och iväg till gymmet igen. Kämpa!
Och så får vi finbesök av Sara och Theo. Mys!



En härlig kombo av sol, fika och studier.
Fikan bestod av kaffe, knäckebröd med salami och en Bailyespralin. Ska det va så ska det va =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar