onsdag 9 maj 2012

Sockerstopp

Jag tränar och ligger i men jag måste försöka sluta äta så mycket sött och onyttigt oxå. Nu är det sockerstopp i veckorna. :)
Fattar inte hur det ska gå utan nåt gott till kaffet = choklad, men det är värt ett försök iaf.
Åt precis fruktsallad och kesella-vanilj. Men det är väl inte så onyttigt?  Näää, inte om jag får bestämma ;)

Min dag:
-Träning, indoorpass + 2km på bandet
-Stan och träff med Lina och Ramona
-Josse och Meja på besök, fika, lek och bus i trädgården
-Emma följde med mams o paps till gammelmormor som fyller år idag, jag var hemma och pluggade. Hann faktiskt med en hel del. Klappar mig själv på axeln. "Klapp, klapp"
-Plock och fixa här hemma samt lite sommarplanering (jäklar vad mycket kul som händer i sommar)
-Nu plugga lite till innan Grey's Anatomy

Imorgon startar jag dagen med ett besök på gymmet. Blir en tripp till sjukhuset efter lunch för att röntga min hand och sen blir det väl det "vanliga", studier, matlagning, leka med Emma och så ett besök i soffan och sällskap av tvn innan sängen. :)



Är så tacksam över mina nära vänner som jag kan prata om allt med,som finns där och som tycker om mig precis som jag är, trots alla mina fel och brister. Älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar