tisdag 15 maj 2012

Nåt är på G...

...i min kropp. Hela dagen har jag gått runt och varit frusen och tung i huvudet. Har ont i kroppen oxå men det är träningsvärk. Utmanade mig själv till max i går på indoorpasset och körde ganska tufft motstånd. Det känns idag.

Hur el hur så känns det som om något ligger och lurpassar i kroppen. Bryt ut eller försvinn, tack! Orkar inte gå och må halvdant.

I dag har jag verkligen inte kul att förtälja. Min dag har varit enkel. Studier, fikat, målat och underhållit min dotter och sen allt det där andra som man typ gör varje dag, lagar mat, äter, går på toa, städar och plockar.
Kvällen blir lugn. Är hockey på tv och mannen sitter klistrad. Jag ska läsa en bok eller hoppa i säng tidigt.

I går var finaste ungdomarna hemma och vi hade en myskväll tillsammans. Vi spelade plump och jag var sååå nära att vinna. Men nära skjuter ingen hare. Den lyckliga vinnaren blev Patric. :) Fast jag var bara typ en poäng i från så jag tycker att jag vann jag med, iaf lite. Typ delad första plats...(jag är inte alls dålig förlorare,nää hu nä)

I morgon har vi barnvakt om vi vill men vi vet inte vad vi ska hitta på?
Som det känns nu har jag inte lust att göra någonting. Är så seg!
Men men...i morgon är en annan dag! :)

Nu ska jag, trots att jag är frusen, ta lite hallon-lakrits glass och trösta mig själv.
Jag har en "tycker synd om mig själv"-dag i dag. Ja, när ingen annan gör det så får man ju göra det själv. Hehe

Oj, kom precis på att klockan ringer innan tuppen galer i morgon bitti. Syrran har tvingat med mig på två pass. Gymcirkel 30 min och indoor 30 min.
Hur ska detta gå?
Egentligen känner jag inte för att träna, rumpan och låren blir bara större och större...så stora att mina favoritjeans sprack i går. Orättvist!


Det blev en helt ny möbel när jag hade målat den. Mycket finare!



En gammal whiskeylåda blev...

...en ljusstake :)

En tillfällig pall vid vårt skrivbord tills vi hittar en passande stol.

Emma har fått sin farmors gamla docksäng och docka.
Sängen ska jag spraymåla vit. Emma ska ha den i sin lekstuga.




Döm inte en människa förrän du har vandrat 1000 mil i dennes skor...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar