måndag 28 maj 2012

Skvallerkärringar

Finns ett gäng här i Lindsdal som är sedda som "skvallerkärringarna". Jag blev varnad för dom när jag flyttade till Lindsdal. Har försökt hålla mig på avstånd från "skvallerkärringarna" men tydligen så roar dom sig med att prata om mig ändå. Det är nackdelen med en blogg. Vem som helst kan läsa och sen prata en massa om det jag skriver och om mig.
Trist, men that's life. Jag fortsätter hålla mig på avstånd och tänker inte sjunka till deras nivå även om jag har lust att säga och skriva både det ena och det andra. Det pratas ju nämligen en hel del om dom oxå. Men näää...
Elaka människor som mår bra av att såra andra, näää fy, sån vill jag aldrig bli!
Det roar mig faktiskt att veta att dom läser min blogg. Måste ju vara lite populär trots allt ;)

Nu ska jag laga mat sen blir det iväg och träna.

Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar