söndag 16 mars 2014

Uppskattad

Tidigare i dag tog jag en lång pw. Längsta jag gått på evigheter. Skönt. 
Emma hade en kompis här för lite lek 
Dom åt pannkakor ute och så fikade vi inne. 


Emma cyklade sen själv till sin kompis och hem igen. Hon var så himla stolt och nöjd. 
Det var visserligen bara ett kvarter ifrån. Men ändå. Vi har en stor tjej nu. 

Hade en soft eftermiddag innan jag drog till jobbet. 
Trodde först inte att jag skulle orka gå till jobbet pga av huvudvärk och "gung" men jag pallrade mig dit. Det är jag oehört glad över. 
Jag fick blommor och choklad på jobbet. 
Blev så glad att jag fick tårar i ögonen. 
Så härligt att få känna sig uppskattad. 

På vägen hem från jobbet plockade jag några kvistar som jag sen satte tillsammans med blommorna.

FixarMalla. 

Jag älskar att pyssla och dona. 
Tycker väldigt mycket om detaljer. 
Som här, några kvistar i en liten flaska. 

Eller bara ett hjärta i en kruka

En ros i en kupa

Eller en liten "lapp" på en ljusstake 

Efter ett varmt bad ska jag nu masa mig till soffan och se en film. 
Det risk för en "somna på soffan och inte se ens halva filmen" kväll. 

Imorgon blir det gymmet, möte och sen ska Emma ta hem en kompis efter förskolan. 

Imorgon är första dagen på en ny vecka. Känner på mig att det kommer bli en väldigt bra vecka. 
Härligt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar