söndag 9 mars 2014

Kära bröder

Men hjälp. Vissa låtar sätter sig på hjärnan mer än andra. Jag vet inte ens om jag gillar den låten så mycket. 
Har hört några låtar av Linus innan som jag tycker är mycket bättre än just denna. 

Jobbigt när man får en låt på repeat i hjärnan. Och inte ens hela låten utan bara ett par meningar.
"Kära bröder, kära kära bröder. Vad kan man göra när ett hjärta blöder "

Om och om igen. Blir ju inte bättre av att Emma sjunger på den hela tiden oxå. 

Solen skiner. Underbart. Tror jag ska ge mig ut och gå en lång promenad. 

Tänkte gått till gymmet men jag har huvudvärk. Blir skönare med frisk luft. 

Emma ska på bio med farmor idag och jag får sällskap av min vän Ingela som är i
Kalmar. 

Kvällen får ägnas åt skrivande. Om huvudvärken går över. 

Ut i solen med er. Energiiiiiiiiiii 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar