lördag 1 mars 2014

Hiss eller diss

Jag har hållt på hela dan med att rensa och sortera min garderob. Hittade ett par gamla favoriter som jag inte vet om jag ska behålla eller inte?
Hiss eller diss?

Mönstrade leggings 




Byxor med häng




Byxor i skinnimitation




Några gråa byxor som är nån blandning av chinos och mysbyxor 




Slitna jeans med hål på knät




Jag älskade byxorna med häng en gång i tiden. Bodde typ i dom. Har även ett par svarta. 

Micke avskyr dom mönstrade leggingsen hehe
Fast det är ju inte han som ska ha dom på sig. 

Det här har alltså varit favoritbyxor. Nu vet jag inte om dom ska få vara kvar i garderoben eller inte. 
Vet inte om dom i skinnimitation riktigt är min stil? Och dessutom är dom liiiite för stora. 
Som sagt. Hiss eller diss?


Vi har hunnit greja en hel del här hemma idag. Rensning och städ. 
Emma har varit iväg med moster på äventyr. Överraskningen var McD och bio. Tingelings nya film. 
Hon var överlycklig när hon kom hem. 
Hennes namnsdag, Elvira, dagen till ära. 
Hon heter det i mellannamn. 

Nu gymmet med syrran. Ikväll mello och film. 

Men är det ett skämt ute eller? Det snöar???!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar