söndag 30 mars 2014

Tandvärk

Fy ända in i...vad ont det gör i min förbannade visdomstand. 
Knaprar piller som aldrig förr. Men inget hjälper. 
Inatt lipade jag av smärtan och vankade fram och tillbaka i köket. 
Är svullen och öm längs käkbenet. 
Får nog ringa tandläkaren imorgon igen. 
Jiippieee!!!

Har dock ändå haft en väldigt bra dag idag. 
Åkte till Skälby med Jessica och barnen.
Det var väldigt mycket folk och många andra man kände.
Barnen hade väldigt kul och lekte hur bra som helst. Vi hade lunch och fika med oss. 
Underbart väder ute. Fick så mycket energi. 

Hem och lagade mat. Blev lite yr. La mig och vilade en stund. Sen till jobbet. Även där hade jag en bra kväll. 

Tur att jag har så många härliga människor runt mig som förgyller mitt liv när det känns jobbigt. 
Särskilt min älskade son som skickar så mycket roliga sms som ofta får mig att skratta eller le. 
Saknar honom så mycket. 

Imorgon är det måndag. Dagis stängt så då åker vi, liksom en par av Emmas vänner med mammor till Lattjoland. 
Vi ska även ha med Gottes barn, Alva och Wille. 
Deras skola/dagis är oxå stängt och Gotte måste jobba. Då är det självklart att 
man ställer upp och hjälper till. 

Nu skriker min kropp efter sängen

Natti natt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar