onsdag 5 mars 2014

Sympati


Mysig morgon med Emma. Vi bestämde oss för att ha en softardag som Anki och Pytte har. Emmas nya favorit på You Tube.

Började bra och förhoppningsvis slutar den bra. Men lite mitt emellan har det varit mindre kul. Ramlade i köket. Emmas höga stol tog emot mig. Baaam!

Resultatet:
Öm i ena knät
Ont i handleden
En bula i pannan. 

Känner mig öm i vänster sida av axeln och nacken. Sträckte mig nog lite. 

Men, förutom dom åkommorna och lite tandvärk så mår jag suuuuper. #ironi
Asså, det börjar kännas som ett skämt. 
Hur mycket ska man tåla? Skratta eller gråta åt eländet. 
Jag väljer skratta. Just nu iallafall. 

Smsade min vän Ramona. 








Hahahahahaahha. Hon är så sjuk den människan. Men jag älskar det. Hon får mig att asgarva när jag egentligen bara vill gråta. 

Vad är väl en bula i pannan och en "konstig", sne ?,  ömmande handled...det kunde varit värre.

Svårt att få bulan att synas på bild. Men den är rätt stor. 




Nu har jag tröstat mig med kaffe och semla. 
Men det var både min lunch och mellis. Mådde så illa efter att jag hade ramlat så jag fick inte i mig nåt att äta. 

Nu ska jag snart till jobbet. Svärmor kommer till Emma. 

Lilla söta Emma. Hon pysslade om mig när jag hade ramlat ❤ Hon är en otroligt fin och omtänksam tjej. 

I går gjorde hon en överraskning till Micke. Efter ett hon hade varit arg på honom under en lek. Hon är en dålig förlorare hehe. Men hon ber om ursäkt på sitt lilla vis. Hon gjorde ett armband till honom. La det i en ask och skrev en lapp. 
Den lappen fick Micke ha med på matlådan idag. 
Underbara unge. 



Jag har smsat lite med Patric idag. Känns skönt. Saknar honom så himla mkt. 
Pratade även med hans pappa idag. Vi ska snart ses och skypa lite med ungdomarna. 
Är så glad och tacksam över att jag har så bra kontakt med hans pappa. 
Det är en otroligt viktigt person i mitt liv. 

Undra om jag är lite sentimental idag???

Läste KalmarPosten nyss. 
Där var en bra lite textruta om onödigt socker till barn. 


Är glad att vi har nyttiga veckan då och då. 

Nähe. Nu får jag sluta sitta här tycka synd om mig själv. Dags att byta om och ladda för lite jobb nu då. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar