onsdag 12 mars 2014

50 nyanser av blått

"Ont det gör ont, det gör ont. Det gör ont en stund på natten och lite på dan...Och alla omkring, dom märker ingenting. Det gör ont"

Jo man kan väl säga att jag är en smula mörbultad och att det ömmar rejält nere vid svanskotan.


50 nyanser av blått. 
Underbart!
Tur att det inte är denna helgen jag ska ut och skaka rumpa. 

Vill bara skrika rakt ut. Gissa om jag är less på eländet. Känner mig trasig. 
Men men. Känner mig ändå ganska pigg. 
En hel natts sömn och härligt väder=energi. 

En fika hos mamma och systrar. Emma stannade och lekte på lekplatsen där och jag tog en pw. 
Nu har jag ätit lunch ute i solen. 

Ska plocka och fixa lite här hemma sen ska jag in och träffa en vän på en fika. 
Egentid. 

Ha en bra dag allesammans ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar