tisdag 4 mars 2014

Saknar

Vilken bra dag. 
Åkte och hämtade upp en kompis, körde hem hit och sen hade vi en lång och trevlig fikastund. Mamma kom oxå förbi. 

Och vilket härligt väder det har varit idag.
Vi kunde till och med faktiskt sitta ute en stund. 

Jag och Emma har varit med Amanda, syrran, och hennes kille Kim på McDonalds. 
Sen följde dom med hem hit och fikade. 

Vi fick även rycket och drog i väg en runda till gymmet. 
Gick inte så bra för mig. Hade ingen kraft alls. 
Totalt utmattad. 
Amanda körde däremot på.
Sötnos :)

Hem. Tog ett långt bad. Åt middag. 
Sen ryggläge i soffan. Nu blir det snart sängen...

Förutom tandvärk så har jag haft en vääääldigt bra dag idag. 
Och jag har, precis som många andra, ätit en semla idag. 
Fast bara en halv. 

Imorgon ska jag ha sovmorgon,umgås med Emma, bocka av massa måsten och sen några timmars jobb. Svärmor kommer hit och passar Emma. 

Idag saknar jag Patric extra mycket. Kanske för att jag har hängt lite med två andra härliga ungdomar. 
Har smsat lite med honom idag.  Dom verkar ha det helt underbart. 

Saknar er ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar