lördag 8 mars 2014

Tant

Frukost
Gymmet ( En egobild...såna där armar vill jag ha hela tiden. Även när jag inte spänner mig...)

Kaffe ute i solen
En kompis till Emma kom för lite lek
Städa
Duscha
Till Maxi
Till Martin och Kicki och titta på deras nyinköpta hus. Så sjukt mysigt. 
Jag är avis. Vill ha deras hus!!!!
Vi stannade där en stund för lite gott att äta och dricka. 
Dom hängde med hem hit. 
Vi skypade med fina Patric och Tilda. Blir så glad och varm i hjärtat av att se och höra dom. 
Vi käkade. Jag gjorde asiatisk sallad med nudlar och räkor. 

Vi kollade Mello och hade en liten tävling. 
Micke vann. Han hade tippat på vinst för Sanna N. 
Oliver och jag tippade på hon, Ace, som kom tvåa. Ja ja. Vi var nära i allafall. 

Vi hade Zigge inne en stund. Emma och Oliver satt och gosade med honom. 

Jag var nykter ikväll så jag har precis kört hem Martin, Kicki och Oliver. 
Nu väntar sängen. Tant börjar bli trött. 
Har ju varit vaken sen klockan 06 i morse. 
Min vän Helena påpekade att det minsann bara är tanter som vaknar vid den tiden. Pfffffth! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar