onsdag 5 mars 2014

Ett gott skratt förlänger livet

Det blev en bra eftermiddag/ kväll på jobbet. 
Är glad att jag gick dit trots att jag ramlade innan idag. 
Det är skönt att få gå till jobbet. 
Skönt att få känna sig som en "vanlig" människa. 
Att slippa tänka på sjukdomen. Jag längtar så sjukt mycket efter att allt detta ska vara över. Så att jag kan börja LEVA igen. 
Tänk vad skönt att kunna säga:
-Jag mår bra. 
Och verkligen mena det. 

På vägen hem från jobbet smsade jag med en kompis. Gick och skrattade högt för mig själv. 
Hon tyckte jag skulle skaffa en sån här dräkt. 



Hahahaha

Då behövde ingen vara rädd att jag skulle ramla. Och i april när vi ska på innebandyturnering skulle vi putta ner mig från läktaren så kunde jag vara pausunderhållning. 

Asså den en är sjukare än den andra av mina vänner. Men jag älskar det. Precis min humor! ❤

Usch...jag är så himla nervös för läkarbesöket imorgon. 
Jag vill inte läggas in igen. Jag vill inte göra en behandling. Inga fler giftsprutor i örat. Och absolut inte operation. 
Kan jag inte bara få ett piller och så vips så mår jag bra???

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar