fredag 7 mars 2014

Fredagsmys

Efter frukosten idag så gick jag och lämnade Emma hos en kompis. Dom ringde och frågade om hon ville komma dit på lek och lunch. 

Jag gick hem, vilade och bara tog det lugnt tills det var dags att hämta henne igen. Skönt att få lämna Emma hos nån en stund för oftast är dom här hemma och leker. 

Emma och jag bestämde oss för att ta bussen in till stan. 

Vi tittade i butiker. Hon köpte lego för sina BR-pengar hon har sparat. 
Små klistermärken man får när man har handlat där. 

Vi fikade på Holmgrens och hälsade på pappa MU på Barometern. 

Nu sitter Emma och bygger lego. Jag har suttit vid datorn och knåpat på en krönika. 

Är trött och obehagligt slö. 
Ska snart dra och handla lite fredagsgott. 

I dag åkte conversen och skinnjackan fram. Det är ett vårtecken. Fast det var rätt kallt ute måste jag säga. Men...i helgen blir det varmare sägs det. 
Härligt. 









Nähe. Snart dax att påbörja fredagsmyset. 

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar