fredag 14 mars 2014

Tårar

Vissa dagar när man vaknar så känner man direkt att man egentligen borde somna om ...och vakna på rätt sida.

Idag bränner tårarna under ögonlocket hela tiden. Håller emot. Som vanligt...
Men jag känner mig ledsen idag. Vet egentligen inte varför. Tror det är mycket som jag har  stängt inne under en lång tid och sen blir det "fullt" och då är det svårt att kämpa emot.

Trött på att vara trött. Gungig. Illamående. Trött på att ramla. Rädd över att aldrig veta var, när eller hur?!Trött på att ha ont. 
Trött på att inte ha samma ork, kraft eller energi. 
Ledsen över att jag inte mår bra. 
Rädd över vad som händer i mitt huvud. Rädd över att läggas in och göra en behandling till. 

Ledsen på vissa i min omgivning. 
Ledsen på mig själv över att jag bryr mig för mycket. 
Ledsen över att jag alltid tänker och känner för mycket

Ibland önskar jag att jag vore en robot , känslokall och totalt brylös som vissa. 

Saknar Patric. Har saknat honom enormt mycket senaste dagarna. 

Men...solen skiner och idag har vi lite kul att se fram emot så nu ska jag kämpa bort tårarna. Skaka av mig allt det "jobbiga" på med leendet och jobba fram en bra fredag. 

I dag är min krönika i tidningen. Har redan fått ett första godkännande av en läsare som tyckte den var bra. Kul :)

Läs. Men läs inte om ni är känsliga för lite magsjuka, bajs och bakterier ;)

Ha en härlig dag❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar