torsdag 27 mars 2014

Lyhörd

I går hade vi en "fixa kaninbur"-dag. Snart ska vår bebis få flytta in i sitt nya hus. 
Att man kan bli så kär i en kanin.

Vi var även över på Öland hos svärmor som bjöd på lunch på vårt favoritställe Sea Salt. 
Sen följde vi med hem till henne en stund. 
Emma tycker det är kul hos farmor som har så mycket roliga och spännande saker hemma. 






Ulla bor fantastiskt mysigt vid hamnpiren i Färjestaden. 


Nu äter jag frukost sen ska jag iväg och klippa mig. Har ni laddat hem We deal appen? Väldigt bra erbjudande. 
Klippning på Movement 50%
Jag ska bara fräscha till håret lite. Tror inte jag klipper så mycket. 

Sen en lunch med bästa Ramona. 

I eftermiddag kommer svärmor och passar Emma för jag ska jobba. 

Igår fick jag sms av en vän jag inte har hört av på ett tag. 
Hon hade läst min blogg och ville bara skicka lite styrka. 
Det värmer. 
Jag tycker det är skönt med människor som "ser". Som är lyhörda. 

Hörde även av Lotta som av nån konstig anledning, trots att hon är många mil bort, verkar veta när jag behöver henne. 
Det är kärlek det. ❤

Idag känns det lite bättre i revbenen. Har sovit dåligt inatt. Är fortfarande öm och har ont men jag kan andas utan problem. 

Idag ska det banne mig bli en BRA dag. 
Ingen negativ energi. 

Kämpa ❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar