fredag 21 mars 2014

Priori

Det här inlägget som jag skrev igår kväll kom visst aldrig upp på bloggen. 
Lägger upp det nu istället :


Nu ikväll har jag varit med svärmor på Skansen på en liten tillställning. 
Vi fick testa produkter från Priori.
Ansiktsvätt, ha på en ansiktsmask, använda serum, dagkräm mm
Huden blev magiskt. Så nu är jag snyggare än vanligt hehe
Testade även att sminka mig med i.d bareminerals. 

Det bjöds på tilltugg och så fick man en liten goodiebag. 

Fick många bra tips för huden. En intressant och trevlig kväll. 
Tack svärmor för att du tog med mig.❤




I dag har jag jobbat ( fick beröm idag igen på jobbet, jag blir snart "stöddig" hehe ) vi varit på gymmet, uträttat lite ärenden, hälsat på Gotte på Stadium där dom hade väldigt bra erbjudande just nu.
Suttit ute i solen. Lekt med kaninen. Dammat och städat toaletterna. 



Och så nu ikväll har jag träffat svärmor. 
Fick ett fint sms av min goa vän Lotta idag. Hon vill komma och hälsa på i maj. 
Wiiihoooo ❤

En väldigt bra dag. 
Och nu ska jag sova för imorgon tror jag det kommer bli en ännu bättre dag. 

Natti natt 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar