lördag 22 mars 2014

Kärlek

I morse tänkte jag gått en pw men gav upp snabbt för att jag frös. Gick och köpte frallor och körde lyxfrukost istället. 

Idag när jag var på Maxi och handlade blev jag yr och fick gå ut och sätta mig på en bänk. 
Lite läskigt när det bara kommer. Jag vänjer mig aldrig. 
Åkte hem och la mig och vilade en lång stund. 
Sen behövde jag frisk luft och tog en pw. 

Nu ikväll har vi lagat mat och jag tog ett glas vin för första gången på länge. 


Pepparbiff, vitlökssmör, pepparsås med svamp i, potatis i ugnen med palsternacka och morötter, sparris. 

Emma var så lycklig för att hon fick majs. 

Emma gjorde ett kärleksbrev ikväll ,till en kille på hennes dagis.
Hon ska lämna det imorgon. 
Så himla söt hon är. 


-Asså jag är så kär så jag dör , sa hon.
Lilla gumman. 

Nu soffan, glass och tv en stund. 
Jag är inte i form. Känner mig sliten. Snart 40. Det märks. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar