tisdag 11 mars 2014

Trosorna på

I morse när jag skulle gå på toa var jag så trött att jag höll att glömma och dra ner trosorna när jag skulle sätta mig. Tur att jag kom på det i tid. 

Jag piggnade till så fort jag kom till jobbet iallafall. 
Körde på där i några timmar och gick sedan vidare till gymmet. 
Där var jag inte alls pigg. Kände mig väldigt trött.
Gav upp och tänkte gå hem. Men då var det dags igen.
Baaaam!  Ramlade.
Slog i svanskotan så i h-vete. Armbågen fick sig oxå en törn. Sträckte nog till mig i nacken och ner vid skuldrorna oxå. 
Känner mig helt mörbultad. 
Kan knappt sitta. Får halv-sitta i soffan. 
Helt öm nere i ryggen ner mot rumpan. 

Gick hem och satte mig i solen en stund efter gymmet. 
Mamma och Lina kom förbi. 

Emma följde med en kompis hem efter dagis. Jag la mig och vilade en stund. 
Sen kom dom hit och lekte lite och jag satte mig och skrev en krönika. 
Igår kunde jag inte komma på nånting. Hade totalt error i hjärnan. 
Idag har jag däremot skrivit två krönikor. 
Nu återstår nästa problem. Vilken ska jag välja? I-landsproblem.  

Jag känner mig sjukligt trött. Huvudet känns tungt. Kroppen känns "trasig".
Längtar efter sängen. Ska bli oehört skönt att krypa ner nu. 

Natti natt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar