torsdag 27 mars 2014

Njuter av varje minut

Vilken bra dag det har varit. Bästa på länge. 

Klippte mig. Tunnade mest ut håret lite och klippte bort allt det slitna i väntan på att det ska växa ut lite så jag kan klippa en annan frisyr. 



Hade en trevlig lunch med Ramona. 
Hon fick en crazy idé om att fixa naglarna. Så vi var lite spontana och slog till med det. 


I em/kväll har jag jobbat. Svärmor kom och passade Emma. 
En kväll med mycket skratt.

Ett bad när jag kom hem och nu soffhäng och en kopp te. 

En riktigt bra dag. Hoppas det fortsätter så nu. 
Jag har verkligen inte kraft för fler motgångar. 
Jag passar på att njuta av varje minut. 

Imorgon kommer min krönika. Ni kan läsa om kärleksbrev, vårkänslor, pilska katter och skitiga fönster. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar