fredag 28 mars 2014

Räksallad

I dag har vi sugit i oss massa frisk luft och sol. 
En hel dag ute i trädgården. 
Fika och lunch ute. 







Jag gick en pw. Försökte gå av mig lite negativ energi. 
Tror jag lyckades för nu i em/kväll har jag varit på bra humör. Förutom när jag betalade räkningar. Fy bubblan. Köpförbud denna månaden. Får roa mig med att lägga pengarna på att ta bort en visdomstand i stället. Kul jul!

Jag har städat plockat och fixat. Sett Amigo med Emma. Vi är ensamma hemma och har haft mammaEmma-mys. 

Nu har jag matkoma. Gjorde en räksallad och skagenröra. Jäklar vad gott det blev. 


Emma leker frisör med sina Barbie och så ser vi på Lets Dance. 


-Wow vad snyggt det blev. Vilken unik frisyr. 
Hahaha hon är så rolig.



Imorgon ska vi "låna" Gottes lilla Alva en stund och så ska hon åka med Emma och mig till stan. Vi ska åka bussen in. 
Dom bestämmer i vilka butiker vi ska gå och vi ska även äta på McD. Kanske ett besök på Tokiga Ture oxå. 

Det blir en lugn och skön helg ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar