tisdag 25 mars 2014

Smärta

Gick inte så bra på jobbet i morse. Hade så in i h-vetes ont. Gick hem tidigare. Försökte lägga mig och vila. Fick panik. Hjälpte inte att ligga, sitta eller stå. Gjorde så vansinnigt ont i sidan vid revbenen. 
Är så öm att jag inte kan röra eller komma emot det svullna. 
Har svårt att ta djupa andetag. 

Försökte ut och gå en runda. Hade nästan panik här hemma av smärtan. Gick i 20 minuter men sen gick jag hem. Tog ett par värktabletter och vilade tills det var dax att hämta Emma på dagis. 

I em försökte jag skriva krönika. Skrev om vårkänslor. Hm...utanför fönstret haglade det. Kul!
Vilket jäkla skitväder, rent ut sagt, det har varit idag. 
Men perfekt väder när man inte är pigg och bara vill ligga inne och mysa. 

Emma och jag har softat hela em. Vi städade hennes rum och sorterade och gjorde fint. Får se hur länge det varar.
Vi hade kaningos en stund och ikväll när Micke kom hem åt vi, precis som alla andra, våfflor. 

Jag ligger på soffan nu. Trött och ganska smärtpåverkad. 
Kan det vara en spricka i revbenet?

Ska lägga mig tidigt. Ska upp innan tuppen imorgon och sen iväg till sjukhuset och käkkirurgen för att kolla inför operationen av visdomstanden. 

Fan vilket flyt jag har nu. NOT!

Som tur är så har jag lite roliga saker inplanerade i april som jag ser fram emot väldigt mycket. 

Även liten kul nu dom närmsta dagarna. 
Skönt att ha lite att se fram emot .
Jag är verkligen inte i form. Varken psykiskt eller fysiskt. 

Imorgon ska vi luncha med svärmor
Och på torsdag ska jag träffa min vän Ramona. Hon har lovat mig lite grekkärlek. Härligt :)

Det är i såna här stunder man behöver vänner som muntrar upp ❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar