onsdag 19 mars 2014

40 år

Jag fyller 40 om några månader. Har precis pratat här vid frukosten om vad man ska hitta på då 
Jag vill inte ha nån stor fest. 
Jag vill göra nåt för min egen skull. Nåt jag mår bra av. Nåt jag tycker är kul 

Skulle vilja dra ihop ett gäng tjejer och bara gå ut och äta och ha trevligt ihop. 
Inga presenter. Det behövs inte. Jag vill bara ha massa kärlek ❤

Jo förresten. En resa till Thailand skulle vara helt ok. Eller NY. Men det är absolut inget måste. ;)

Idag blir det en "uträtta massa ärenden"-dag.
Bauhaus, Citygross, Ikea...

En tripp till gymmet oxå. 
Om min rygg pallar. 

Saknar mina fina ungdomar extra mycket idag. Har precis smsat lite med Patric. 
Dom har det bra. Lever livet helt enkelt. Precis som det ska vara när man är 20. 

Note to self:
Hacka inte röd peppar och sen klia dig under näsan och peta fingret i ögat. 
Det svider. Duktigt!


Idag åker du min vän på semester. Njut av varje minut. Det är du värd ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar