lördag 1 mars 2014

Jävla skit festival

Jag ska aldrig mer kolla på mello. 
Fan! Vad hände? Martin Stenmarck åkte ut. Snyft...
Jaja. Det var nåt snyggt att titta på en stund iallafall. 
-Öppnar sig musslan nu sa Micke. Hahahaha

Emma var helt ointresserad av mello. 
Jag förstår henne...


Jag var på gymmet en runda tidigare. Tror jag har varit där varje dag denna veckan. Iallafall om jag går dit imorgon oxå.

Har satt upp min nya spegel, som jag fick i alla hjärtans present , i sovrummet. 



Nice!

Har fått några svar ang tidigare inlägg om hiss el diss. 
Diss, leggingsen och skinnbrallorna. 
Hiss, byxorna med häng. 

Dom som fick ligga kvar i garderoben blev jeansen och byxorna med häng. 
Och... Jag behöll faktiskt leggingsen. Kan ju ha dom och mysa i när jag är själv hemma. 

Nu blir det film, En gång i Phuket. 
Nu kommer jag längta ännu mer till Thailand. 

Imorgon kommer Gotte och barnen hit på lunch.
Mysigt. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar