tisdag 11 mars 2014

Pricktest

Idag har vi varit med Emma och gjort pricktest. Hon var inte allergisk mot mjölk eller kanin i allafall. 
Vi vet alltså fortfarande inte var det var hon reagerade på när hon fick en allergisk reaktion. 

Emma var så himla duktig på sjukhuset så efteråt åkte vi till McDonlads som belöning.
Hem och tog en kaffe i trädgården. 
Emma ville sitta på en filt och fika med sina dockor. Mysigt. 







Jag gick ut på en pw. Men orkade inte så långt. Idag har jag varit "gungig" precis hela dagen. 
Möter ni mig när jag är ute och går så tittar jag inte ner för att jag undviker er. Jag tittar ner för att jag har så svårt att gå och titta på allt som rör sig runt mig. Då snurrar det rejält i kupan. 

Har känt mig "konstig" hela dagen. 
Har ingen vidare matlust för jag känner mig sjösjuk. Konstant illamående. 

Har suttit ett par timmar vid datorn men jag har hjärnsläpp. Bara stirrar på tangenterna. Svårt att få fram ord. 

Idag saknat jag Patric väldigt mycket. Drack ut hans mugg förut. P-muggen. Mest bara för att den skulle vara använd och stå framme som den brukar göra när han är hemma. Då kändes det iallafall som att han var här. 

Idag har jag på mig mitt armband med texten Himlen är överskattad. 




Eftersom jag själv har haft Malignt Melanom så kändes det självklart att stödja den föreningen. 
Är så oehört glad att dom lyckades operera bort allt. 
Nu är det bara ett ärr kvar. Som för den delen knappt syns. 

Nähe. Nu MÅSTE jag sova. Imorgon ringer klockan tidigt. Börjar jobba 07.15. 
Mitt i natten ju. Hehe





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar