tisdag 18 mars 2014

Kackelstugan

Jag har aldrig varit på Kackelstugan men har hört mycket bra om det. I år tänker jag slå till och åka dit. 


Framför allt så vill jag se Nicke Borg och så Norum x 2

Vilken jävla, rent ut sagt, natt jag har haft. Kunde inte somna igår. Klockan 01.30 låg jag fortfarande vaken. Hade så förbannat ont i ryggen. 
Somnade till slut. Vaknade strax efter 04 med yrsel deluxe. Stapplade mig upp. Och så var jag kompis med toastolen en stund. 
Fick i mig åksjuktabletter. La mig igen. Somnade och vaknade när klockan ringde kl 06. Då det egentligen var dax att gå upp till jobbet. 
Ringde och sa att jag inte kommer idag. 
Jag skulle ju lyssna på min kropp sa läkaren. 

Kunde inte somna om igen. Är trött men mår mycket bättre. 
Dock funderar jag på om jag måste ringa om ryggen. Men så läste jag att det kan ta ett tag innan det går över när man har fått ett slag mot svanskotan. 
Men jag tycker det har börjar göra ont ut mot sidorna och fram vid bäckenet oxå. 
Rejäl smäll. Är fortfarande lite blå bak på ryggen 
Äh. Får härda ut. Det går över. 

Nu ska jag vila. Sen träffa en vän. 

Blir nog en bra dag det här till slut 
Får gäspa mig igenom den...


Dagens tankeställare:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar