söndag 2 mars 2014

Mysig söndag

Gotte, Alva och Wille kom på besök. Vi grillade korv och så gjorde barnen chokladbollar. 
Lagom till fikat dök Nina spontant upp med Alexander. 
Jag fick en stor fin bukett tulpaner. Lite pepp inför läkarbesöket i veckan. 
Fick även ett fint hjärta. 
Gulligt och omtänksamt. 
Trevligt med en pratstund med Nina. Micke och Gotte låg ändå i soffan och kollade på tv. 

Barnen har lekt jättebra. Alva stannade kvar här när Gotte åkte med Wille på innebandyträning. 
Då byggde tjejerna koja och så spelade vi spel. 

Nu har alla åkt hem. Jag slängde mig på soffan. Skulle ha åkt till gymmet men känner mig inte så pigg. Fryser och är allmänt dassig. Svårt att tänka på nåt annat än att det gör ont i tanden. 

Emma kom oxå och kröp upp bredvid mig. Även hon lite trött och snorig. 

Resten av söndagen blir nog ryggläge. 
Funderar på ett värmande bad och en kopp te. 
Kanske skulle börja läsa på nån av mina nya böcker.
Jag tänker iallafall inte göra så mycket mer än att bara slappa.










Kolla gärna in min svågers blogg. Där han skriver om sin träning. Från chunk till hunk. 
Spännande att följa resultatet med hans träning. Han kämpar på bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar