fredag 14 mars 2014

Sova över

I natt har Emma en kompis, Alva, som sover över. 
Kusin Mejsen har ju sovit här och Theo när han var mindre men det är extra spännande när en tjejkompis sover över. 
Dom har haft så mysigt. Spelat spel. Ätit pannkakor. Badat. Lekt. Sett tv. Dom har sjungit, busat, skrattat och haft väldigt kul. 
Så härligt att se dom tillsammans ❤
Nu sover tjejerna gott i Patrics rum. Dom lånar hans säng inatt.





Själv så är jag på lite bättre humör än när jag vaknade. Dock har jag varit väldigt gungig idag och hemsk huvudvärk hela dagen. 

Men jag hade en mysig och trevlig stund med syster yster Lina, och Emma på Ikea och Modehuset. 

Imorgon ska jag till gymmet och göra av med lite negativ energi. 
Hoppas på att kunna försöka springa lite men med min härligt blåslagna rygg lär det väl bli svårt. 

Imorgon hoppas jag på en riktigt bra dag och jag tänker vara glad hela dagen. 
Livet blir varken bättre eller lättare när man är en bitterfi**a! 

Trevlig helg ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar