måndag 3 mars 2014

Skjut mig

Jaha då blev jag en tusenlapp fattigare idag då. Och inte fick jag nåt roligt för dom pengarna. Fick betala för att plågas. 

Jo men det gick ju bra hos tandläkaren. "Bara" en kraftig inflammation som har spridit sig ut i kinden och ner i halsen.
Jag var så stressad och nervös att jag knappt minns vad tandläkaren sa men hon pratade om felställning av tand, rötter, nerver, käkben.

Jag ska äta antibiotika 3 ggr per dag i 1 vecka och så har jag fått remiss till käkkirurg för OP. 
Nä men vad trevligt. Dom ska skära lite i mig. Åååå så mysigt. Precis det jag längtar efter. NOT!
Skjut mig!


Jag är trött och fryser som fanken. 
Vill se Tjockare än vatten men kommer ha svårt att hålla mig vaken. Längtar efter att sova. 
Känner mig risig. 
Hoppas antibiotikan hjälper snabbt så inflammationen lägger sig. 

Kanske blir pigg lagom till torsdag när jag ska till läkaren på öron igen och få nästa dom.

Jag har inget flyt nu. 
Känner mig deppig. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar