söndag 2 mars 2014

Te i badet

Var rejält frusen förut så jag hoppade i ett bad. Drack även te...i badet.
Det funkade. Och jag blev varm. Typ kokhet. 


Blev lite väl varmt och jag blev snurrig.  

Nåt är fel i min kropp. Antingen håller jag på att bli sjuk. Eller så är det tanden som spökar. 
När vi skulle äta nu ikväll hade jag svårt att få in maten i munnen. 
Kan inte öppna munnen alls mycket. Aj! 

Nu ligger jag nerbäddad, fullt påklädd, under filten i soffan och fryser igen. 

Känner mig disträ. Typ frånvarande. Hjärnan går på högvarv. Tankarna snurrar om både det ena och det andra. 
Kommer bli en tuff vecka.

Men, som nån klok sa, det som inte dödar härdar. 

Är glad att jag idag har fått möjligheten att umgås med människor jag tycker om och som ger mig energi. 
Nu har jag lite mer kraft inför veckan som kommer. 

Kämpa ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar