lördag 29 mars 2014

Earth Hour

Nu sitter vi i mörkret och kollar Tvn. Alla lampor är släckta. 
Vi myser med massa ljus. 
Emma tyckte det här var väldigt spännande. 
Borde kanske stängt av Tvn med men hela familjen är väldigt trötta så vi softar i soffan.




Jag har en förbannad tandvärk idag. Längtar nästan till att få gå och dra ut eländet. Jag känner mig trött och frusen. 

Emma hostar, nyser och snorar. En trött men väldigt nöjd tjej efter en rolig dag på stan. 
Vi lånade ju Alva på stan idag. Det gick jättebra. Tjejerna hade så kul. Dom köpte ett Best Friend-halsband. Sötnosar ❤
Sen kom Gotte in med Wille och vi fikade 
Micke kom också in till stan. 











När vi kom hem satt vi i trädgården och tog en fika. Emmas kompisar Nina och Moa kom och hämtad henne sen såg vi inte Emma på flera timmar. 
Så underbart att dom leker och har kul tillsammans. 

Jag tog en pw och träffade en gammal kompis från förr. Min då, bästa vän. Så härligt att se henne och prata med henne. Är så många år sedan vi umgicks ändå saknar jag henne. 

Imorgon hoppas jag på fint väder. Då har vi planerat in Skälby. 
Och så ska jag jobba på kvällen. 

Jag tror faktiskt att jag snart ska gå och lägga mig. 
Tur att man är vuxen och får göra som man vill. Spela roll att det är lördag...


Jag saknar dig min älskade son ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar