måndag 1 september 2014

Powernap

Varför är jag så rysligt trött. Vad är det som händer med min kropp? 
Ont i örat och bakom örat. Kan det ha med den nya medicinen att göra?

Skulle gått ut på en pw i morse men jag tog en pn (powernap) på soffan istället. 
Sen drog jag in till stan för en fika med finaste Tilda. Vi satt på Espresso House uteservering. Bäst att passa på. Hösten är på intågande och snart är alla uteserveringar ett minne blott. 

Det är många födelsedagar i september så idag var jag och fixade presenter. 
Köpte även två tröjor till mig. 
Hade tillgodokvitto på New Yorker som jag hade glömt bort helt och hållet. 
Köpte mig två tröjor. Blommiga. Vet egentligen inte ens om jag tycker om blommigt. Och det kanske inte riktigt är min stil men jag gillar dom!


Jag var och handlade mat oxå. På menyn idag står pastagratäng. 
Postade även ett paket till Australien till våra vänner som bor där. 


Hämtade Emma på skolan. Tog med hennes kompis hem. Nu leker dom och jag sitter o läser. Ja inte just nu då, nu bloggar jag men jag hänger iallafall på den inglasade. Lugnt och skönt. 
Hettade precis till rejält i boken, Femtio nyanser av honom, och trots att jag läst den innan så blev jag nästan generad. 
But I like it. Den där Mr Grey....

Har förbannat ont i armen efter fallet igår. Svullen öm och blå. 


T.R.Ö.T.T.S.A.M.T

Behöver jag säga vad jag ska göra ikväll? Typ det jag gör alla kvällar numera. Soffhäng!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar