tisdag 2 september 2014

Dont shoot the messenger

Vilken skön dag jag har haft. 
Sovit på soffan. Sovit ute på altanen. Suttit i solstolen och läst. 
Fixat lite i trädgården. Vilat på sängen. 
Bakat äppelpaj med Emma. Suttit ute o fikat. Fick högsta betyg av Emma. Typ 100 poäng sa hon. Men jag tyckte mest hon sörplade vaniljsås. 

Tagit ett långt varmt bad. 

Pratat en hel del i telefon av olika anledningar. 
Jag säger bara:
Dont shoot the messenger

Jag har fått två nomineringar till Mix Megapols tjejplan med Gry. 
Känns helt underbart att nån tänker på mig och tycker att jag förtjänar detta. ❤
Men med min vanliga tur så lär jag ju inte bli uttagen. Och om dom mot all förmodan ringer upp så lär jag missa samtalet.
Eller så kan jag inte följa med pga av operation av örat. 
Just my luck


Nu ska jag krypa ner i sängen
Har längtat hela dan. 
Känner mig lite piggare nu mot vad jag har gjort under dagen. 
Täppt och halsont. 
Hoppas det känns ännu bättre imorgon. 

Då vankas fika med en kompis sen till jobbet. 

Sov gott ❤











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar