onsdag 24 september 2014

VIP

Idag var jag uppe långt innan tuppen. 
Mamma o jag drog till HM på VIP-frukost.
Det bjöds på mackor o kaffe från Espresso House. Och så 20% på hela köpet. Trevlig tillställning. 
Köpte inget till mig. Otroligt men sant. 
Hittar aldrig några kläder nu för tiden. Vet inte vad som har hänt. Tur att jag ska åka och hälsa på min kompis Lotta om några veckor. The Queen of shopping. :)

Köpte nya träningskläder till Emma. 
Hon behöver ha ett ombyte nu när hon har både gympa i skolan och så dans på Malkars. 

Nu ska jag softa ett par timmar sen kommer min vän Sara o hämtar upp mig för en lunch tillsammans. Mys 
Sara är en sån där vän som liksom alltid finns där. Vi hinner aldrig ses, trots att vi bor 15 min gångavstånd ifrån varandra, men vi vet ändå alltid vart vi har varandra. 
Och när vi väl ses så är allt precis som vanligt ... ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar