torsdag 25 september 2014

Tre flugor...

...i en smäll

Jag är på Malkars just precis nu. Står och tränar på crosstrainern. 
Kollar samtidigt på Äntligen hemma och skriver blogg. 
#simultankapacitet



Emma dansar så det här är perfekt "underhållning" för mig under tiden. 

Det har varit en soft dag. 
Medan Emma var i skolan slappade jag. Tog en lång pw. Hamnade i ösregn.
Då är man inte så sugen på att höra:
Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. 

Det var både dåligt väder och dåliga kläder för min del. 
Jag var liksom inte beredd. 
#dyngsur



Emma tog med en kompis hem en stund. 
Och nu är vi som sagt på Malkars. 

En kompis har klippt sig och färgat håret idag. 
Jag är oxå sugen. 
Jag börjar få ganska långt hår. Vet inte om jag ska klippa det eller inte?

Men jag vill färga det typ så här 

Fast jag har ju inte sååååå långt hår men färgerna är snyggt. 
Undra vad min vän Lotta, frisören, tycker? 
Vad tycker ni? Behålla längden eller klippa page igen?


Vi funderar på saken. 

Ha en trevlig kväll. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar