torsdag 4 september 2014

Born to move

I dag körde vi ett race här hemma och plockade fram grejer att sälja på loppis. Skönt med rensning ibland. 

Hämtade Emma i skolan. Åkte till svärmor på Öland. Tyvärr var Sea Salt inte öppet men vi fick i oss mat på ett annat ställe. 
Mysigt att sitta i Färjestadens hamn. Avslutade med kaffe på Ölandschoklad. 
Tack för idag snälla svärmor ❤




Micke åkte på ett jobbmöte och Emma o jag gick till Patric i trebutiken så att han kunde fixa min telefon som totalt hade fått syntax error. 

Sen fick Emma välja en present från sig till Tilda o moster Lina som båda fyller år. 
Hon valde helt själv. Hoppas dom gillar det ;)
Idag fyller pappa år. Hurra hurra. 
Vi ska fira honom och Lina på lördag. 

Sen vidare mot dans/gympa, Born to move på Malkars. Första gången idag och Emma älskade det. Detta var verkligen något för henne. 
Superbra danslärare. 
Ganska tuff koreografi men dom lär sig nog snart. 
Allt såg så enkelt ut när dansläraren gjorde det. 
Vill oxå vara så där smidig. 
Bra musik var det oxå. Blev danssugen. 




På vägen hem hämtade vi upp min efterlängtade Moccamaster. 
Jag fick presentkort när jag fyllde år. Men just den MM jag ville ha har varit slut. Men nu äntligen fanns den hemma igen.
Guttans. 


Nu ikväll fick jag mer o mer ont i huvudet. Ont i kroppen. T o m under fötterna. 
Kände mig frusen o febrig. 
Micke sa att jag såg glansig ut i ögonen och kändes väldigt varm. 

Tog tempen. 
Eh? Jo men så att e...39.1

Mamma. Hjääälp 


Man blir aldrig för gammal för att ropa på mamma när man är sjuk. 
Hon är min mamma. Jag är hennes barn. BARN. Då måste hon tycka synd om mig när jag är sjuk. Såna är reglerna ;)

Nu ligger jag nerbäddad. Fryser. Men är så sjukt trött så jag tror jag kommer somna snabbt. 

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar