torsdag 18 september 2014

Cravings

En ganska soft dag börjar nu gå mot sitt slut. 
Efter frukost o lämning av Emma så gick jag en pw på 4 km. 
Hem och hade lite kaningos. Borstade och klippte hans päls. Lät han skutta runt lite i trädgården. Gjorde rent i hans "lägenhet". 
Inte många kaniner som har en trea att bo i ;)



Hämtade Emma. Fikade ute i trädgården. 
Lite plock o fix. Middag på McD. Sen gick jag in på maxi o handlade medan Emma o Micke drog på dansen. 
Emma älskar det. 
Hon är helt lyrisk när vi kommer hem
och visar oss alla dansstegen. Härligt. 

Hon är så rolig.
Idag på morgonen sa hon:
Mamma varför dricker du så mycket kaffe. Du säger ju ändå att det rinner rakt igenom 

Hahaha ja, precis. Det är ju därför jag dricker så mycket. Måste ju ständigt fylla på. 

Nu ikväll gick jag en pw till på 4 km. 
Vill ju så gärna springa men är fortfarande 
förkyld o rosslig i bröstet. 
Får vänta lite till...

Nu ska jag snart hoppa i säng. Har softat  framför tvn en stund men har svårt att fokusera. Skördetröskan kör fortfarande runt i örat. 

Jag har käkat djungelvrålsklubbor hela kvällen. 
En ny last jag dragit på mig. 
Om jag inte visste bättre hade jag trott att jag var gravid och hade cravings. 
Men så är INTE fallet. 
Är bara så förbannat gott med dom klubborna helt enkelt. 

Imorgon är det fredag...igen. 

"Nu är det slut på veckan , det är dags för fredagsmyyyyys" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar