onsdag 10 september 2014

Stort hjärta

Vilken bra dag det har varit. 
En lugn skön förmiddag. 
Handlade. 
Hämta Emma
Vi fikade och pärlade när vi kom hem. Jäklar  vad duktig hon är. Ok, pärla är väl inte så svårt. Men att hon får till så bra "mönster". En kreativ liten tjej. 
Jag pärlade till henne. Och hon gjorde en till farmor. Och en till mormor. En fin tjej med stort hjärta. Det kan inte bara vara en som får, då blir det ju orättvist. ❤


Farmor Ulla kom hit och passade Emma medan jag var på jobbet. 
Jag hade en trevlig em på jobbet och Emma och farmor hade haft det väldigt mysigt och roligt här hemma. 

Jag känner mig lite nervös. Imorgon är det dax för ett besök på Öron näsa hals igen. 
Har bakterierna försvunnit?
Har trumhinnan läkt nåt?
Operation? 

Hjälp!


Tänker på min vän som ligger på sjukhus och förmodligen har det väldigt trist nu.
Hoppas du blir bättre snart. ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar