fredag 19 september 2014

Repris

Piggnade till efter ett par timmar på soffan och efter att ha hängt över toastolen ett par ggr. Jag vet, lite väl mycket info kanske men...det är så mitt liv är. 

Tog en pw. Skönt med frisk luft. 
Hämtade Emma. 
Vi åkte o uträttade ärenden.
Hem.
Softade ute i trädgården. 
Skulle gå och ta en illamåendetablett för jag tyckte att det började gunga igen. 

Pang! Boom! Baam!
Rakt in i dörrkarmen med fejset , ut genom toadörren o rakt ner i golvet. 

En repris helt enkelt. Det var så min menieres började. Det var så jag ramlade första gången. 

Jag tappade luften. 
Men återhämtade mig ganska snabbt. Men är öm och ledsen. Tårarna vill inte sluta rinna. Skärrad. 
Lär få svullet ögonbryn. Blå kind. 
Ömt revben. Arm. Lår. Mörbultad deluxe.
Tur att Micke har alibi ;)

Nu ligger jag i kökssoffan. Läser och trötsäter chips. 
Emma gick till sin kompis. 

Usch vilken tråkig fredag det här blev. Måtte den sluta bättre. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar