lördag 20 september 2014

Vira Blåtira

Just nu sitter jag ute i shorts o linne. Njuter av solen. Känns som en riktigt härlig sommardag. 


Jag är öm i hela kroppen. Klarar knappt att röra mig. 
Blå lite överallt. Och svullen o öm vid nedre revbenet på höger sida. 

Emma och jag har haft en väldigt soft dag.
Micke spelar golf. 

Emma hade satt sina armband på en toarulle. Bra idé. Men för att göra den lite roligare så satte vi lite tyg runt den. 


Man tager vad man haver o vips så blev det en armbandshållare. Funkar super!

Emma är så kreativ. Igår skrev hon en bok. Den handlar om en flicka som hittar ett magiskt hjärta. 

Vi drog till mamma o pappa på en fika och så till affären o handlade förut. 
Undra hur många i Lindsdal, som såg mig, som tror att jag har blivit slagen. 
Tur att Micke har alibi ;)




#virablåtira


Snart ska Emma köras hem till farmor Ulla som ska "låna" henne över natten. 
Jag o MU ska cykla iväg på middag. 
Jag har fixat ihop en liten bukett. 

Jag köpte två olika buketter. Lite strån. Och så blev det så här 

Jag känner mig trött o inte i form. 
Behöver energi. Nån som vill skänka lite?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar