tisdag 16 september 2014

Utvecklingssamtal

Nu på morgonen har vi varit på utv.samtal.
Allt var bara bra och Emma sköter sig fint i skolan. Vi trodde inget annat heller. 
Jag kan verkligen sakna Lindeberga och fröknarna där men jag känner mig nöjd med Lindsdalskolan. Bra personal. Härlig stämning. Bra upplägg och fint pedagogiskt arbete. Emma trivs väldigt bra. Det är det viktigaste ❤

Jag fattar inte varför min förkylning inte går över. Idag känner jag mig som ett vrak. 
Verkligen supertäppt, hes o rosslig i bröstet. 
Tror faktiskt jag ska krypa ner och försöka sova bort eländet. 

Ikväll är det föräldrarmöte. Snälla moster Lina kommer och passar Emma. 
Imorgon har Emma studiedag. Då ska vi ha en riktig mysdag ihop. 
Och jag tror både hon och jag ser fram emot sovmorgon :)
Jag lovade i något svagt ögonblick att jag skulle baka bullar med Emma. Gaaah! Hur tänkte jag då?

Ha en bra dag 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar