lördag 13 september 2014

Kinderägg

Idag tog vi rejäl sovmorgon. Jag vaknade 7 men somnade om igen. Skönt. Nu har vi precis ätit frukost. 
Jag glömde ta in posten igår så där väntade ett brev till mig. 
Härliga fam Hultén ville muntra upp mig lite. 
Fick ett kort som faktiskt är lite skrämmande. 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 
Just för att det fan är likt mig. 
Är det så jag kommer se ut om 40 år. 



Tack vänner. Ni ville väl men ni gav mig ångest istället. Hahahaha ❤

Resten av dagen blir lugn. 
Emma ska cykla till mormor och morfar sen och sova där inatt. 

Vi laddar för cykelfest i em/kväll. 
Blandade känslor. Kul, spännande och förhoppningsvis gott. 
Som ett kinderägg kan man sä ;)


Önskar er en trevlig lördag! 


Det är så härligt att se Emma sitta vid sitt skrivbord ,rita och måla. Vår kreativa lilla tjej 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar