måndag 29 september 2014

Rastlös

Ingen bra start på dagen. Gungig och kräkig 
Men jag repade mig rätt fort. 
Fast örat har susat hela dagen och jag är väldigt trött. 
Typ matt. Allt går i slowmotion. 

Har suttit ute o läst en hel del idag. Skönt i solen. 
Emma har haft en kompis med hem efter skolan. 


När hon blev hämtad gick Emma hem till en annan kompis. Hon är lika rastlös som mig.
Hur trött jag än är så är jag alltid rastlös. 

Idag har jag slingat håret. Jag ville gå till en frisör och göra det men tycker det är så dyrt. Sen så färgar jag ju håret med jämna mellanrum, pga av dom förbannade gråa håren som förökar sig, så då förstör jag ju ändå slingorna. 
Så det fick duga med lite hemmafix. 79:-
Och det blev väl ganska bra ändå?




Ikväll börjar Dicte. En favvoserie. 
Så ja, gissa vad det blir för mig ikväll? Ryggläge i soffan. 
Allt är precis som vanligt. Inga konstigheter 
Men varför göra mer än man orkar o behöver. ;)

Men jag har faktiskt hunnit med två pw idag. En på 5 km och en på 3,5 km. 
Så lite "nytta" har jag gjort. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar