söndag 14 september 2014

Valvaka

Ligger i soffan och kollar valvaka. 
Vi var och röstade innan. 
Förstår mig verkligen inte på dom som inte röstar. 
Varför inte ta den möjligheten när den finns?
Jag tror fanken att dom som gnäller mest sen är dom som inte har röstat alls. 

Men vad är det som händer. SD tredje största partiet?!! Hur tänkte ni nu?


Patric har varit hemma på middag och så  gick vi tillsammans och röstade.
Emma är väldigt gosig med brorsan när han är hemma. Syskonkärlek ♥

Den här dagen har jag inte gjort många knop.
Har mest förflyttat mig mellan sängen och soffan. 
Det var ju cykelfest igår och det känns idag. 
Så tråkigt bara att man ska straffas för att man har haft kul. 
Ja jäklar vad kul det var. Vilken rolig idé det är med cykelfest. Och så många härliga människor man lär känna. 

Och en efterfest med poolparty hamnade vi oxå på. 
Så det var nästan på väg att bli ljust ute när jag väl kom i säng. 

Tidigare idag kände jag verkligen, Aldrig mer. 
Fast...det där får man ju bara äta upp sen. 
Men att ha en vit månad skulle inte vara några som helst problem för mig. 
Ska nog ta en sån månad snart. 





Nä...vi hade faktiskt inga glas...

Nu tror jag minsann att det snart får bli sängen för mig. 
Sliten.


Gonatt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar