måndag 8 september 2014

Vänner

Jag har inte överflöd av vänner. Men dom jag har betyder mycket för mig. Jag har några som man vet alltid finns där, no matter what. Som älskar mig för den jag är. Men som jag är jävligt dålig på att visa hur mycket dom egentligen betyder. 
Fast ibland får man sig en tankeställare. 

Idag har jag suttit och pärlat och grejat. 
Jag gör det ibland. Tycker det är kul och rogivande. 
Har köpt några olika pärlor och berlocker för att kunna göra smycken. 
Tänkte ett tag börja sälja men då kände jag genast att det skulle bli en press på mig. 
Nu ska jag istället börja göra personliga smycken till dom jag tycker om. Väldigt enkla smycken men ändå ett litet kärleksbevis från mig. Det finns många i mitt liv som jag tycker om och som betyder mycket. Familj o vänner. 
Alla kan inte få på en gång. Jag gör några då och då. 
Men lugn...ni kommer alla få ;)

Idag har jag gjort två. Vem vet, kanske dyker något upp hos just DIG imorgon ❤




I dag är det höstväder. Regnet öser ner. 
Men det gör inget. Jag har en hemma dag.
En "rå om mig själv"-dag. 
Göra det jag orkar och känner för. 

Jag har sovit dåligt inatt. Många tankar som snurrar. 
Känner mig alldeles matt efter allt gråtande igår. Har fortfarande svullna ögon. 

Och...som pricken över i:et så vaknade jag upp och var riktigt PMSig. 
Jo men som att det inte vore nog. 
Som sagt, bråka inte med mig idag. 


Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla nån serie. 
Ska även knåpa lite på veckans krönika. 
Men mer ansträngande än så blir det inte. Underbart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar